Dit was de laatste echte week van groep 8.
Ondanks het warme weer en de teleurstelling dat het Willibrord Festival niet doorging, hebben we er een gezellige week van gemaakt.
Het lokaal is wel omgetoverd tot theaterzaal, we zijn helemaal klaar voor maandag.
Helaas kon vandaag onze generale repetitie niet doorgaan, door het gebrek aan spelers.
Daarom hebben we de musicalfilm bekeken. Komende week zal de musical in de google drive van de leerlingen gedeeld worden. Het is belangrijk deze voor 31 juli te downloaden, daarna is het leerlingaccount niet meer beschikbaar.
Aangezien Nederland dinsdagochtend moet voetballen (wellicht gaat er weer gekeken worden) graag aandacht voor het feit dat er ook 2x een musical gespeeld moet worden en er afscheid genomen gaat worden. Het zou jammer zijn als zij door slaapgebrek of ziekte afhaken. We hebben het plan om dinsdag de wedstrijd samen met de klas te kijken, zodat zij ’s nachts kunnen slapen en goed uitgerust beginnen aan hun afscheidsvoorstelling.
Veel plezier bij het feest vanavond in de BukBuk!
Fijn weekend en tot volgende week!
Maandag: 13.00 uur musical voor ooms, tantes, neven, nichten, oud-leerlingen en andere belangstellenden.
Dinsdag:
Groep 8 om 17.15 uur terug op school: samen eten
Musical voor ouders, broers/zussen.
Graag om 18.50 uur op het bovenbouwplein langs de rode loper.
19.00 uur: start voorstelling
Einde feestavond rond 22.00 uur
Woensdag: 10.00 uur op school
11.30 uur uitzwaaien groep 8 op het bovenbouwplein
37498
37426
37424