Schoolfotograaf

Bericht van 11-04-2024

Het duurt nog even, maar wij bereiden ons alvast voor!

Dinsdag 21 mei, na Pinksteren, komt de schoolfotograaf onze locatie bezoeken. We hebben via dezelfde organisatie als vorig jaar een fotograaf ingeboekt. We hopen dan ook weer op mooie foto’s!

Onder schooltijd worden alle kinderen op de foto gezet.

Broertjes en zusjes, die op school of bij de opvang zitten, kunnen worden aangemeld om samen op de foto gaan. Dit gebeurt onder schooltijd. Als u dit wilt, stuurt u een mail naar anita.kraakman@blosse.nl

Broertjes en zusjes, die niet bij ons op school zitten, kunnen worden aangemeld om samen op de foto gaan. Dit gebeurt na schooltijd. Als u dit wilt, stuurt u een mail naar anita.kraakman@blosse.nl.

Broertjes en zusjes die niet zijn aangemeld, worden niet op de foto gezet. Het is niet mogelijk om neefjes en nichtjes samen op de foto te zetten.

Voor de foto’s na schooltijd kunnen we geen tijdsvak aangeven. We gaan er vanuit dat de kinderen die dag, na schooltijd , hier kunnen zijn. De verwachting is dat dit tussen 14.30-15.30 zal zijn.

Kinderen die op een andere dag bij het kinderdagverblijf zijn, zijn ook van harte welkom. Dit kan in de ochtend. Naast individuele foto’s wordt er ook (in kleine groepjes) een groepsfoto gemaakt.

Wilt u broertjes en zusjes op de foto? Meld dit dan op tijd aan. Aanmelden kan tot vrijdag 26 april.

Voor de foto’s van het kinderdagdagverblijf zoeken we nog 1 ouder die hierbij kan helpen. (Of meer ouders die elkaar afwisselen) Kunt u (een gedeelte van de dag) helpen? We horen het graag!

schoolphotographer schoolphotographer