De week van groep 4

Bericht van 09-04-2024

Lieve moeders van groep 4:

Het is vanaf maandagochtend verboden toegang voor jullie!
Wij zijn druk bezig met een speciaal project en dat is geheim voor jullie. Uiteraard zijn de vaders wél welkom; wel mondje dicht over het speciale project uiteraard;)

De Spaghetti-knoop; zo heet de Kanjeroefening die we dinsdag buiten hebben gedaan. De kinderen hielden elkaars handen kruislings vast. Zo zat de het groep in de knoop. Gelukkig konden we door goed samen te werken weer uit de knoop komen.

Het nieuwe buitenspeelgoed wordt goed gebruikt. Op dit moment zijn vooral de stelten populair. Steeds meer kinderen kunnen nu op de stelten lopen, ze leren het aan elkaar.

De tafelsommen krijgen een steeds belangrijke plek in groep 4. Wij oefenen de tafel van 1 tot en met 5 en 10 al door elkaar! Na de meivakantie gaan we écht van start met ’stampen’ zoals u dat wellicht nog kent van vroeger.

20240409_125059 20240409_125059