De OR stelt zich voor!

Bericht van 28-03-2024

Hoi.

Ik ben Ramona, moeder van Milo groep 8 en Julie groep 5.

Sinds 2021 ben ik lid van de Ouderraad en loop inmiddels heel wat jaartjes op de Willibrord rond.

Naast de ouderraad kan je me ook vinden ’s morgens bij het fruit snijden of bij andere schooluitjes en -activiteiten.

Met name dat je een blik krijgt hoe het binnen de school toegaat en contact met andere ouders maakt is dat ik me graag inzet voor schoolactiviteiten.

Vanuit de ouderraad houd ik me dit schooljaar bezig met de Sint-viering en de schoolfotograaf. Het leuke is dat elk jaar weer opnieuw wordt bekeken wie welke taken op zich wil nemen, zodat je, je door de jaren heen met verschillende schoolactiviteiten kan bezighouden. Ik zoek nog een ouder die dinsdag 21 mei een dagje kan helpen als de schoolfotograaf komt.

In de zomervakantie gaan wij vanuit het mooie Heiloo verhuizen naar Broek op Langedijk en eindigt ons avontuur op de Willibordschool. Mijn plekje in de ouderraad moet dus door iemand anders overgenomen worden. Lijkt het je leuk om ook lid te worden van de ouderraad, benader dan iemand van de ouderraad of komt op één van de vergaderingen.

Volgende keer stelt Monique uit de OC (Oudercommissie opvang) zich voor.

Groetjes Ramona

ramona ramona