De OR stelt zich voor

Bericht van 22-03-2024

Beste ouders, verzorgers,

Mijn naam is Anneke, moeder van Inuelle uit groep 1/2a en sinds 2022 lid van de Ouderraad (OR). Inuelle is in februari 2022 op school begonnen en eigenlijk wilde ik meteen deelnemen aan de OR en de OR zocht ook mensen.

Het betrokken zijn bij school en het organiseren/bijwonen van activiteiten vind ik prachtig. En het organiseren van deze activiteiten draagt positief bij aan de beleving van de kinderen!

De Ouderraad bestaat uit een gezellige groep betrokken ouders en leerkrachten. We dragen allemaal ons steentje bij, taken worden onderling verdeeld. Tijdens de gezellige vergaderingen worden recente activiteiten geëvalueerd, geplande activiteiten doorgesproken en belangrijke andere punten passeren ook de revue.

Per activiteit wordt in een subgroepje gewerkt en binnen die bijeenkomsten kun je concrete voorstellen doen om de activiteit optimaal te laten verlopen.

Komend Paasontbijt is op donderdag 28 maart. Samen met 2 OR-leden en 2 leerkrachten organiseer ik dan de activiteiten die die dag worden aangeboden. Wat we doen is natuurlijk nog een verrassing!

Samen met de anderen van de OR kan ik vrijwilligerswerk doen waar ik energie van krijg, naast mijn gezin en (drukke) baan. Mocht je geïnteresseerd zijn geraakt (voor de OR of het begeleiden bij activiteiten), we zoeken nog mensen. Kom vrijblijvend eens kijken bij de vergadering en ervaar hoe het is!

Volgende keer zal Ramona zich voorstellen in deze rubriek!

OR Anneke OR Anneke