Reminder: Inschrijving PCC Maalwater Run & Walk & Bike op donderdag 21 maart

Bericht van 15-03-2024

Beste ouders/verzorgers en leerlingen,

Yes! Het is weer bijna zover. Rotary Club Heiloo organiseert op zondag 14 april de 14e PCC Maalwater Run & Walk & Bike. Zowel de Run, de Walk als de Bike starten bij AV Trias.

Ook dit jaar staan de Buurtsportcoaches van Heiloo met de stormbaan en luchtkussens op het middenterrein, zodat er ook rondom de verschillende afstanden genoeg te beleven is!

Het goede doel is het ‘Rotary Sportfonds Heiloo’. Dit fonds maakt sporten voor iedereen mogelijk. Een ander goed doel dat we steunen is een scholenproject in Zambia. Het inschrijfgeld van uw kind(eren) zal geheel worden besteed aan lessen Sport@School op de school van uw kind. Sportverenigingen en scholen werken hierin samen om het bewegingsonderwijs te verrijken. Naast hardlopen kunt u ook samen meedoen aan een van de wandelingen of aan een fietstocht. Ook het inschrijfgeld hiervoor komt ten goede aan de Sport@School lessen.

Inschrijving PCC Maalwater Run & Walk & Bike Op donderdag 21 maart kunt u zich inschrijven op uw school voor de Run en/of Walk of fietstocht. De organisatie zal op voor en na school op het schoolplein staan om uw inschrijving in ontvangst te nemen. S.v.p. gepast betalen!

In onderstaande documenten staat het inschrijfformulier.

Maalwaterrun plaatje Maalwaterrun plaatje