De OR stelt zich voor

Bericht van 15-03-2024

Hoi Allemaal,

Ik ben Niels, de vader van Yves uit groep 5, Lotus uit groep 2 en Sammy uit groep 1. Afgelopen schooljaar ben ik lid geworden van de OR en heb ik de rol van secretaris op me genomen. Ik ben lid geworden van de OR omdat ik het leuk vind om een bijdrage te kunnen leveren aan school activiteiten. Verder was ik ook nieuwsgierig naar wat er verder speelt achter de schermen.

Wat ik leuk vind aan mijn deelname in de OR is om samen met een groep enthousiaste ouders en leerkrachten na te denken over de school activiteiten. Bijvoorbeeld het versieren van de school, maar ook schoolreisjes en jaarlijks terugkomende festiviteiten. Als ouder zie ik dat de kinderen enorm genieten van deze festiviteiten. De bijdrage en de inzet van ouders is hard nodig om dit elke keer voor elkaar te krijgen. Wij kunnen jouw hulp hierbij goed gebruiken! Misschien vraag je je af wat je nou precies kan verwachten als je deelneemt in de OR? Je denkt actief mee over de invulling van schoolactiviteiten. Je kan je creativiteit inzetten bij het versieren van de school. En ook organisatietalent is welkom!

Ik vind het leuk om mee te denken over activiteiten binnen de school, maar ook bijvoorbeeld het versieren van de school en te horen van andere ouders wat er speelt en hoe zij dingen ervaren. Vind jij dit ook leuk, dan zie ik je graag de volgende keer bij een vergadering van de OR, koffie ochtend of als vrijwilliger op één van de versier avonden.

Hopelijk tot gauw!

Niels