De week van groep 1/2a

Bericht van 19-12-2023

Maandag hebben de jongste kleuters een mooie kerstboom gemaakt met hun handen en met hun vingers hebben ze er ballen ingemaakt.

Dinsdag hebben wij de regenachtige dag binnen doorgebracht met spelletjes, de Bee-Bot geprogrammeerd en het lied ‘ik ben een kerstboom’ geoefend.

Woensdag hebben we ons liedje heel veel geoefend, want de grote dag is al bijna! Donderdag was het zover, we kwamen een ochtend op school en mochten daarna naar de kerk. Voor alle kinderen de eerste keer en wat was het spannend! Maar wat ging het mega goed, de kinderen waren trots, en terecht!

Terug op school konden we zo aanschuiven bij het kerstdiner en werden we super verzorgd door onze obers. ’’Juf, het lijkt wel een echt restaurant’’ en zo is het!

Vrijdag hebben we alle kerstspullen opgeruimd, iedereen een taak. De kinderen kwamen constant vragen ’’ juf, moeten we nog wat doen?’ Wat een toppers.

En voor onze toppers is het nu vakantie, meer dan verdiend!

Geniet van de dagen en een fantastische 2024 gewenst!