Informatief samenzijn over de Kanjertraining

Bericht van 06-10-2023

Beste ouders, verzorgers,

Bij deze wil ik u uitnodigen voor een informatief samenzijn over de Kanjertraining.

De Kanjertraining heeft een positieve invloed op conflicten en pestgedrag. De kanjerlessen gaan uit van de positieve eigenheid van het kind, dat het verlangen heeft om het goed te doen.

Kortom; een sociaal-emotionele ontwikkelingsmethode/training die heel waardevol is voor de individuele kinderen, de groepsvorming en het pedagogisch klimaat.

Afgelopen weken zijn wij aan de slag gegaan met de Kanjertraining in de groepen. U zult daar wellicht via uw kind wel wat van gehoord hebben.

Als u vorig schooljaar de Kanjerkijklessen en de daarbij behorende uitleg gemist heeft, is dit samenzijn misschien interessant voor u.

Donderdag 19 oktober rond 8.30 in de onderbouwhal wacht juf Sandra u op en zoeken we een geschikte ruimte.

Voor iedereen die meer wil weten over de petjes, de kleuren, motor benzine enz!

Met vriendelijke groet,

Sandra Beerse