Sloffen en warme slaapzakken, pyjama’s

Herfst

Beste ouders,

Al eerder hebben wij een bericht gestuurd dat het fijn zou zijn als jullie eigen slaapzakken zouden mee geven aan jullie kinderen. (Als deze nog slapen, en alleen op de babygroep)

Nu wordt het kouder, en zou het fijn zijn als ze dikkere slaapzakken krijgen. Mochten jullie nog een dikkere slaapzak hebben, zouden jullie deze, in de loop van Oktober mee willen geven aan jullie kind. (Voorzien van naam)

(mocht er op de opvang al een warme slaapzak liggen, kan je dit bericht als niet verzonden beschouwen)

Op de peutergroep slapen er ook kindjes tussen de middag. Voor hen is het fijn als ze een pyjama mee krijgen. (Graag ook voorzien van naam)

Ook zou het heel fijn zijn als alle kinderen goede passende sloffen mee krijgen. Voor ons en vooral voor de kinderen is het heel fijn als deze zijn voorzien van een goede anti slib laag.
Voor ons werkt het heel prettig als de sloffen zijn voorzien van naam.

Alvast ontzettend bedankt.

De leidsters van de Wolkjes en de Spetters