De week van groep 3

Bericht van 14-07-2023

10-7 t/m 14-7

Het was weer aan op het boerenerf. Boeren en Kwajongens gaan ook niet samen in de gymzaal. De kinderen hebben heerlijk gerend, geslingerd en getikt. Maandagmiddag kwam juf Martijntje van Bibliotheek ons verder nog uitleg geven over Vakantie lezen. Dat is heel belangrijk! Dinsdagochtend hebben we gewend in de volgende groep. We hebben kennisgemaakt met nieuwe leerlingen, tafelsommetjes, springen op de getallenlijn en een woordzoeker! Woensdag was de laatste woensdag van juf Sandra bij ons in de groep! We hebben een gezellige dag gehad. Donderdag was er nog een laatste dag van iemand; meester Bert. We hebben extra buiten gespeeld bij de Bult en daar verstoppertje gedaan. Ook hebben we met geld gerekend in de vorm van een circuit. Geld neerleggen, geldquiz en geldbingo. Vrijdagochtend rook het heerlijk in de klas! Popcorn maken is leuk! Nou, het aftellen is nu echt begonnen! Nog maar een 1 weekje!

2023_07_13 14_11 Office Lens (1) 2023_07_13 14_11 Office Lens (1)