De week van groep 4!

Bericht van 25-05-2023

Wij hebben afgelopen week ons zelfgemaakte stop motion filmpje gemonteerd. Dat was een hele klus, maar alles is klaar! U hoort later wanneer de filmpjes ook voor u in première gaan.
Binnen het thema hebben wij een camerarolletje gemaakt. Dit is te bewonderen in de klas.

Verder hebben we maandag lekker gegymd waarbij we Indianentrefbal speelden. Best lastig om niet te lopen met de bal en om alle regels te onthouden. Donderdag was het weer heerlijk om buiten te gymmen.

Het is te merken dat de weken gebroken zijn en er een vakantie geweest is. We hebben begin deze week nieuwe plekjes gekregen in de klas en de eerste methodetoetsen zijn na herhaling van de stof weer gemaakt. Dit viel niet mee!
Komende week staat de tafel van 3 centraal. De kinderen hebben als opdracht gekregen om dit thuis HEEL goed te oefenen. Dit kan via de website tafeldiploma.nl en dan ’tempotoets’ en ’100seconden spel’.

Aankomende vrijdag 2 juni volgt hierover een tempotoets en gaan we verder met de tafel van.... 4!

Donderdag 1 juni gaan wij naar Landgoed Willibrordus. Rij-ouders; fijn dat jullie mee gaan! We hebben zelfs een reserve -ouder dus we hebben genoeg ouders om te gaan.
Als u een zitverhoger voor uw kind wilt meegeven op 1 juni, vergeet u dit dan niet te doen?

De kinderen zijn een lang weekend vrij; een fijn Pinksterweekend gewenst allemaal!

FBF2E54A-9051-4590-AEBA-7FCC212195FB FBF2E54A-9051-4590-AEBA-7FCC212195FB