Blosse kinder festival

Bericht van 12-05-2023

Blosse bestaat 5 jaar!

Op 1 januari 2023 is het precies vijf jaar geleden dat opvang en onderwijs samen gingen werken onder de naam Blosse. Al vijf jaar: één in opvang en onderwijs. Een mijlpaal! En daar zijn we trots op, dus dat gaan we vieren met een spetterend festival voor alle kinderen.

Houd de datum vrij!

Op zaterdag 10 juni is Sportpark De Meent in Alkmaar omgetoverd tot een uitdagend festivalterrein voor alle kinderen van Blosse. Zij kunnen daar genieten van een programma met sport, spel, muziek, dans, knutsel, een laserparcours, freerunning, huttenbouwen, silent disco, drinken en lekkers. Voor alle leeftijden en alle interesses zal het een gezellige dag worden.

Tijdslot per locatie en leeftijdsgroep

Voor de kinderen van kindcentrum Willibrord is het tijdslot van 10.00 tot 13.00 uur (inloop vanaf 9.30 uur) gereserveerd. Alle kinderen vanaf 0 jaar tot en met groep 6 zijn dan van harte welkom.

Voor de kinderen uit de groepen 7 en 8 is er een speciaal programma van 19.30 tot 21.00 uur (inloop vanaf 19.00 uur).

Meer informatie

Op dit moment worden de laatste puntjes op de i gezet van het inhoudelijke programma. Binnenkort volgt hier meer informatie over.

Dit is een festival voor kinderen. Ouders/begeleiders krijgen van ons een lekker kopje koffie terwijl de kinderen zich vermaken. Je kunt natuurlijk ook even boodschappen gaan doen en op de terugweg de kinderen weer oppikken 😉. Dit festival wordt georganiseerd door professionals die gewend zijn met kinderen te werken en in het bezit zijn van de benodigde VOG.

Blosse, één in opvang en onderwijs

Blosse biedt opvang en onderwijs van baby tot brugklasser. Met ruim 1.100 medewerkers - verdeeld over 28 kindcentra en een servicebureau - richten wij ons vol overgave op onze kerntaak: de kinderen het beste uit zichzelf laten halen. Wij begeleiden onze kinderen naar hun toekomst, hun rol daarin en hun verantwoordelijkheid daarvoor. Wij helpen het kind uit te groeien tot een evenwichtig en volwaardig lid van de maatschappij.

party party