De week van groep 1-2 B

13-01-2023

Afgelopen week weer fijn van start gegaan. De kinderen hebben allemaal een nieuwe plek gekregen en sommigen hebben ook een ander maatje.

Komende weken gaan er ook nieuwe kinderen instromen. We heten ze van harte welkom.

Het thema voor komende periode is ”de Ruimte”. Op de gang komen weer een prachtige hoeken en om in die hoeken te kunnen spelen en werken zijn we op zoek naar ruimtepakken of astronautenpakken. Misschien ligt er nog iets in de verkleed kist van uw kind? Wij zouden er erg blij mee zijn als we dit mogen gebruiken. Verder mogen de kinderen ook ruimtepoppetjes, maanwagentjes, raketjes en andere materialen om op de verteltafel mee te spelen. Ook speciale stenen en knikkers waarmee we in de zandtafel een maanlandschap kunnen nabootsen zijn welkom.

En de letter ”r” is natuurlijk van Ruimte.( en van rood)  Voor het letterkastje mogen de kinderen iets meenemen waar ze deze klank in horen.

newyear newyear