Waar ging onze studiedag over?

09-12-2022

De studiedag van afgelopen dinsdag was een goed gevulde dag met mooie opbrengsten.

Waar hebben we het over gehad?
Een korte opsomming:

Website: wij hebben een blik geworpen op de nieuwe site, en het wordt prachtig!

Audit: dit jaar krijgen we een interne audit waarbij collega scholen en iemand vanuit ons bestuur onze onderwijs kwaliteit bekijken op basis van een onderzoeksvraag. We hebben mogelijke onderzoeksonderwerpen opgesteld.

Observatie systeem: we hebben observatie systemen voor het jonge kind bekeken en gaan ons gerichter verdiepen.

Leerlingvolgsysteem: we gaan overstappen naar een nieuw leerlingvolgsysteem en hebben hier informatie over gekregen. Dit zal ook een plek in het portfolio van het kind krijgen, en hier hoort u dus ook nog meer over.

Schoolbieb: de nieuwe kasten zijn besteld, de boeken nu ook, wat hebben we nog nodig om te starten? En hoe openen we onze bieb straks feestelijk?

Kortom: een goede, mooie dag!

studyday studyday