De week van groep 1-2 B

09-12-2022

Maandag was het groot feest op school. Op deze prachtige dag kwam Sint aan met wel 3 Pieten! Op het bovenbouwplein ontving hij een heel hartelijk welkom.

Daarna is hij in de school bij alle groepen langs geweest en zijn alle kinderen verwend met heel veel pepernoten en leuke cadeaus. De bovenbouwgroepen hadden prachtige surprises gemaakt. Deze werden al eerder in de week tentoongesteld.

Het was een fijne en gezellige dag! Tot volgend jaar Sint!

Woensdag zijn we begonnen met het inrichten van de klas met kerstspullen en een kerstboom. Het is weer super gezellig. De kinderen moeten nog even schakelen met de versjes en liedjes. We leren nu een liedje over ”Ik ben een kerstboom”. Ook de letter/klank ”K” hebben we aangeboden. Dus als uw kind deze klank herkent in een voorwerp of naam, dan mag dat mee naar school voor in het letterkastje.

Verder zijn we begonnen met kerstbomen maken van stof, waarbij de kinderen leren met naald en draad om te gaan. Dit was best een moeilijk klusje, en is voor oudste kleuters,  maar ging super goed. Volgende week mogen de bomen versierd worden.

sint op school 1 sint op school 1
sint op school 2 sint op school 2
sint op school 3 sint op school 3
sint op school sint op school