De week van groep 5

07-12-2022

Wat was het afgelopen maandag leuk! De surprises zagen er prachtig uit, de gedichten waren goed gelukt en ons dansoptreden op het plein verliep vlekkeloos. Met behulp van een dobbelspel mochten de kinderen hun surprise pakken en/of geven aan een ander. Heel veel kinderen hebben goed geheim gehouden van wie zij het lootje hadden getrokken. Knap hoor!
Sinterklaas heeft ook nog een bezoekje gebracht aan groep 5. We kregen klassencadeaus (voetbal, springtouw, balletjes, tennisballen, kleurpotloden en gummen). We hebben een Sinterklaasmedley gedaan met boomwhackers en er waren een paar spontane optredens.

Nu is er weer even ’rust in de tent’. We zijn deze week begonnen met het aanleren van de tafel van 9. Uw kind heeft een postertje mee naar huis (+ bijlage van dit bericht), zodat ook thuis goed geoefend kan worden. Als deze tafel is afgerond, dan zijn alle tafels van 1 t/m 10 aan bod geweest. Hierna gaan/blijven we trainen op tempo.

Tot de volgende keer.

20221207_134631 20221207_134631