We gaan VOORlezen

01-12-2022

Deze week hebben we de overeenkomst met de bibliotheek ondertekend, waarin we hebben afgesproken dat we de komende 3 jaar de samenwerking aangaan. Hierdoor starten we na de kerstvakantie met onze vernieuwde schoolbibliotheek, waar kinderen hun boek ook echt gaan lenen. Ze krijgen dus een pasje, kunnen boeken reserveren van de ”gewone” bieb en de leesmogelijkheden worden eindeloos!

Eind januari starten we ook met een traject waarin we gaan inzetten op motiverend lezen. Kinderen die genieten van lezen, worden ook steeds beter in het lezen en hebben daar hun hele leven profijt van.

Een ontzettend mooi traject waar we heel veel zin in hebben!

Over zin gesproken: vrijdag gaan juf Iris en juf Anita naar de NBD, waar we heel veel nieuwe boeken zullen gaan aanschaffen... Als echte leesbeesten kijken wij daar ontzettend naar uit!

A0C3C9C4-4E8B-433E-8FD4-B4D7D05B4698 A0C3C9C4-4E8B-433E-8FD4-B4D7D05B4698