De week van groep 5

23-11-2022

Lekker dan.... Kom je op woensdagochtend in de klas, is de rommelpiet langs geweest! Gelukkig waren alle kinderen bijzonder behulpzaam om alles weer op zijn plaats te zetten. De Magic Pen, die de kinderen in hun schoen hadden, hebben ze in hun Estafettewerkboek gebruikt. ’Succes met nakijken, juf!’
Met de nieuwe muziekmethode hebben we een Sinterklaasmedley gezongen, geklapt en begeleid met de boomwhackers. We zijn druk aan het oefenen voor ons optreden op 5 december én we zingen regelmatig het lied: O, pepernoot (ook leuk met alternatieve teksten). Kortom, aan Sintactiviteiten geen gebrek.

Thuis zijn de kinderen druk bezig met hun surprise. Vanaf woensdag 30 november worden de creatieve resultaten tentoongesteld in de bovenbouwhal.

Natuurlijk wordt er ook keihard gewerkt: een rekentoets, een toets begrijpend lezen, de tafels, spellingregels, een kanjeroefening. We leren weer veel.

Tot de volgende keer.

20221123_145233 20221123_145233