Kerstviering 22 december 2022

21-11-2022

Beste ouders/verzorgers,

De kerst breekt weer aan, de tijd van samenzijn en gezelligheid. We verheugen ons erop om iedereen weer te verwelkomen in de school.

Dit jaar gaat ons kerkbezoek helaas niet door. Dit vinden we erg jammer, maar we zullen er ook nu weer een gezellig kerstfeest van maken voor de kinderen!

We zullen op donderdag 22 december 2022 kerst vieren op school. We beginnen ’s ochtends met een kerstverhaal in eigen klas. Daarna gaan de kinderen verschillende kerstactiviteiten doen. De kinderen zijn uit om 12.00.

Omdat we afwijken van het ‘normale’ programma en de kinderen eerdere uit zijn deze dag, kan er knelling ontstaan bij het opvangen van uw kind. Mocht u donderdagmiddag van 12.00 tot 14.30 in de problemen komen, laat de eigen leerkracht dit dan even weten. Dan zorgen wij tot 14.30 voor een opvang mogelijkheid.

Om 17.00  worden de kinderen op het onderbouwplein verwacht waar we aan u en aan elkaar kerstliedjes en gedichten laten horen.

Vervolgens gaan de kinderen naar binnen om te genieten van het kerstdiner in de klas. Over dit kerstdiner ontvangt u nog een los bericht. De tafels worden mooi gedekt, de klassen worden gezellig gemaakt en de kinderen en juffen/meester mogen op hun mooist gekleed naar school. We kijken er nu al naar uit!

Vrijdag 23 december gaan we zoals gewoonlijk om 14.30 uur uit school.

Feestelijke groetjes, de kerstcommissie.

christmas christmas