De week van groep 5

09-11-2022

Dit bericht gaat over:
- lootjes trekken voor de Sint
- kanjerkijkles
- bibliotheekbezoek

Meestal kijken we in dit bericht terug, maar deze keer juist vooruit.

Sinterklaaslootjes

Dinsdag gaan de kinderen van groep 5 voor het eerst in hun basisschoolcarrière lootjes trekken voor Sinterklaas. Laat uw kind in het weekend alvast nadenken over (kleine) cadeautjes voor een totaalbedrag van € 5,00. De kinderen kunnen maximaal 3 wensen op hun lootje schrijven (bijvoorbeeld drie dingen die samen rond de vijf euro kosten of wat grotere presentjes, waarvan je er dus maar één kan krijgen).

Kanjerkijkles

Dinsdag 15 november is er weer een kanjerkijkles. De les wordt gegeven door juf Sandra van 12:45 - 13:30 uur. Na afloop is er gelegenheid om een en ander met haar na te bespreken. Wilt u hierbij aanwezig zijn? Stuur mij dan een mailtje (iris.wijker@blosse.nl). Er is ruimte voor 3 à 4 ouders.

Bibliotheekbezoek

Woensdag 16 november gaan we naar de bibliotheek om nieuwe boeken te halen. De kinderen komen daarvoor op de fiets naar school.

Veel plezier vanavond met St. Maarten!

saintnicholas saintnicholas