De week van groep 5

02-11-2022

Dit keer een bericht met heel veel bijlages. We hebben dan ook een leuke, drukke week achter de rug.

In de klas zijn we tijdens de Kanjertraining bezig met het verhaal Max en de zwerver. In hoofdstuk 2 komt aan bod hoe je jezelf aan iemand voorstelt. Wat zeg je? Wat doe je? Hoe sta je? Het bijgevoegde info-doeblad is voor thuis bedoeld (niet inleveren op school).

We zijn ook druk in de weer met de tafel van 7. De kinderen hebben inmiddels weer een miniposter mee naar huis. Heeft u deze niet gekregen? In de bijlage zit ook een exemplaar.

Vorige week zijn we gestart met het IPC-thema Jong en oud. De bijbehorende ouderbrief zit als bijlage bij dit bericht.

Volgende week begint het Sinterklaasjournaal. In de klas gaan we hiernaar kijken. Zin in!

Tot de volgende keer.

20221102_142112 20221102_142112