Fotograaf in het gebouw

02-11-2022

Vrijdag is het zover, er komt een fotograaf om foto’s te maken van onze locatie. Spannend! We hopen op mooie resultaten!

Hoe het gaat:

De fotograaf loopt gedurende 2 uur door de gehele locatie en maakt overal foto’s. Dit kunnen overzicht foto’s van een hele groep zijn, maar dit kan ook een kleiner groepje kinderen zijn.

De kinderen waar geen toestemming voor is, krijgen een sticker op hun hand. Zo weet de fotograaf dat ze daar alert op moet zijn. De ouders die geen toestemming hebben gegeven, hebben eerder deze week een bericht gehad. Bespreek dit thuis met uw kind zodat hij/zij weet waarom er een sticker op de hand komt.

Kinderen waarvan we de foto’s niet op social media mogen delen, krijgen geen sticker. Wij gebruiken de foto’s voor de website en bijv. de jaargids. Wij delen de foto’s niet actief op social media. Mochten we een foto voor social media willen gebruiken, kunnen we dit mogelijk nog met u overleggen. (Bijvoorbeeld wanneer uw kind in een overzicht foto in beeld is.)

We hopen op deze manier zorgvuldig te handelen. Mocht u nog vragen hebben, laat het ons gerust weten.

Met deze foto’s wordt de site gevuld. We hopen u snel te kunnen informeren over de onthulling van ons nieuwe logo en de nieuwe site!