Corona?

12-10-2022

Wellicht heeft u het gelezen, het risico niveau is opgeschaald naar niveau 2. Dit betekent meer aandacht voor de kwetsbaren. In de praktijk doen wij nu nog geen aanpassingen. We probeerden al oog te hebben voor de kwetsbaren onder ons en willen voor de kinderen alles zoveel als mogelijk door laten gaan.

Ons plan rondom de risico niveau van Corona is met team en MR besproken. Wanneer er sprake is van risico niveau 3, zullen we ook aanpassingen in onze locatie dorvoeren om besmettingen te voorkomen.

Valt u onder de kwetsbare doelgroep? Of uw kind? Laat het ons weten, we denken graag met u mee.

Heeft uw kind klachten? We vragen u uw kind te testen, zodat we ook hier mogelijke risico’s op besmetting verkleinen. Met een negatieve test kan uw kind gewoon naar school.

We gaan mogelijk weer te maken krijgen met uitval van personeel. We doen ons uiterste best dit op te lossen. Vooruit plannen lukt vaak nog wel, maar een ziekmelding in de ochtend zal lastig worden. Heeft u uw netwerk op orde? Het zou kunnen dat we ergens over moeten schakelen op afstandsonderwijs of geen onderwijs. We hopen dat we niet in deze fase komen, maar het is ook voor u goed om voorbereid te zijn...

corona corona