Algemene Leden Vergadering van de Ouderraad

29-09-2022

Beste ouders van de Willibrordschool,

Bij deze nodigen wij u namens de Ouderraad (OR) van harte uit om deel te nemen aan onze jaarlijkse Algemene Ledenvergadering op dinsdag 11 oktober om 20 uur in de aula van de Willibrordschool. Tijdens deze vergadering worden onder andere de financiële cijfers en het activiteitenverslag van het afgelopen schooljaar gepresenteerd. Daarnaast is er een woord van de Medezeggenschapsraad en wordt er onder andere gestemd over de jaarlijkse vrijwillige ouderbijdrage. Uiteraard bent u volledig onderdeel van dit proces en zijn wij erg blij met uw inbreng. Wie weet vindt u het wel zo interessant dat u ons leuke team wil komen versterken. Dat komt dan goed uit, want we zoeken nog nieuwe leden voor de OR en de kascommissie.

U kunt zich aanmelden voor de ALV door een mail te sturen naar or.willibrord@blosse.nl.

Kunt u niet bij de ALV aanwezig zijn, maar wilt u wel het team van de OR versterken of heeft u vragen over de werkzaamheden van de OR; dan kunt u ons onder andere bereiken via bovenstaand e-mailadres of ons aanspreken op het schoolplein.

Tot 11 oktober!

Mede namens de OR,