Boekenmarkt

Opening Kinderboekenweek

Op woensdag 5 oktober aanstaande gaat de Kinderboekenweek 2022 van start. Ook bij ons op de Willibrordschool.

Wij vieren het begin van dit leesfeest met een boekenmarkt. Alle kinderen mogen boeken die zíj niet meer lezen, maar die voor anderen nog heel interessant/leuk zijn, te koop aanbieden. Neem een ’verkoopkleedje’ mee, maak prijskaartjes en... verkopen maar.

Bij goed weer vindt dit evenement op het onderbouwplein plaats. Bij herfstige omstandigheden bínnen in de klassen en de hallen. Tussen 11:15 uur en 11:45 uur bent u van harte welkom om uw slag te slaan. Kinderen die zelf geen boeken meehebben, kunnen voor een leuk prijsje leeswaar aanschaffen.
Kinderen die hun geld vergeten zijn of om een andere reden geen boek kunnen kopen, mogen gratis boeken meenemen uit de ’zwerfboekenkast’.

Graag tot woensdag!

20220928_143050 20220928_143050