De week van groep 1-2 B

02-09-2022

We zijn allemaal weer heerlijk van start gegaan. De kinderen zijn alweer redelijk gewend en volop bezig met allerlei activiteiten. We hebben verjaardagsmutsen gemaakt en op donderdag geeft juf Helga gymles aan de kleuters. Dat betekent dat alle kinderen dus gymkleding nodig hebben. Zorg ervoor dat het op school in de gymtas aan de kapstok hangt. Zij start op donderdag meteen om half 9 de gymles. De kinderen mogen zich dan meteen omkleden, zodra ze op school komen. De ouders mogen hierbij natuurlijk even helpen. Alleen als er buiten gegymd wordt, hoeven zij zich niet te verkleden. Dat horen we van tevoren van juf Helga.

Op vrijdag is juf Puk ook in de groep. Zij doet de Pabo in deeltijd. Juf Puk kennen sommige kinderen van de B.S.O. en ouders kennen haar misschien ook van de peutergroep. Kortom, het is weer erg gezellig!

gymles met juf Helga 1 gymles met juf Helga 1
gymles met juf Helga gymles met juf Helga