Schoolreisje 2022-2023

14-07-2022

Het lijkt nog ver weg maar….. voor we het weten is het al zover! Schoolreis!

We zijn al druk met de voorbereidingen en zijn nog op zoek naar een aantal hulpouders om de kinderen te begeleiden op deze feestelijke dag! Per groep zal er straks een bericht uitgaan waarin u zich kunt opgeven. Ouders van de OR hebben al kunnen aangeven of zij mee willen/ kunnen. Zij hoeven zich hier niet op te geven! Na de zomervakantie delen we hier meer over, de locatie blijft nog even een verrassing. Groep 8 gaat niet mee op schoolreis, zij gaan volgend jaar op kamp.

Als u op het handje klinkt onder het bericht  (van de groep) om aan te melden is uw aanmelding ook bevestigd. Mocht u onverhoopt toch niet beschikbaar zijn, laat het dan tijdig weten aan de leerkracht of neem even contact op met juf Helga.

UPDATE: Het loopt storm met aanmeldingen! Wat fijn dat er zoveel ouders een handje willen helpen door zich aan te melden voor het schoolreisje! We begrijpen dat het een teleurstelling is als de aanmeldplekken vol zitten. Extra ouders meenemen is helaas geen optie i.v.m. de plekken in de bussen, we hopen op uw begrip.

Alvast bedankt namens de Ouderraad en het team

schooltrip schooltrip