Sportdag groep 3 t/m 8

Vrijdag 1 juli wordt Willibrordschool weer Willisportschool!

Hieronder nog wat laatste informatie voor de kinderen en (hulp)ouders die meedoen aan de sportdag voor groep 3 t/m 8. N.B. De hulpouders krijgen ook nog apart informatie.

Vanaf 08:30 uur (niet eerder!): de kinderen komen aan op het honkbalveld van “Double Stars” nabij de sporthal. Zoek naar je sportgroep. De lijsten hangen aan het hek! Je maakt daar ook kennis met je groepsleiders/-sters. Gedurende de hele dag blijf je als groepje bij elkaar!

08:45 uur: warming-up

09.00 uur: starten met het eerste onderdeel

13.50 uur: prijsuitreiking

14.15 uur: naar huis

Neem voldoende eten en drinken mee. Drinken het liefst in een bidon, zodat je deze bij warm weer kunt bijvullen. Geld en snoep zijn overbodig, want de organisatie zorgt voor hartigheid en zoetigheid. Laat je sieraden ook maar thuis. Zonnig weer? Smeer je thuis goed in, neem zonnebrand mee en doe een petje o.i.d. op.

Natuurlijk trekken we ons niets aan van een beetje wisselvallig weer (denk aan een regenjack!), maar mocht het echt noodweer worden, dan wordt de dag afgelast en gaan we in overleg gewoon naar school.

Iedereen, kinderen en alle ouders, heel veel sportiviteit en een sportieve tijd toegewenst!!

De sportdagcommissie

sportsday sportsday