Informatie eindejaarsfeest

Beste ouder/verzorgers,

Vrijdag 8 juli is weer ons gezellige eindejaarsfeest met als thema: kunst

De kinderen zijn deze dag om 12.00 vrij van school

Op het onderbouwplein zijn er diverse spelletjes te doen voor de kinderen en er staat een grote stormbaan.

Vanwege de veiligheid van de kinderen is er een vaste indeling gemaakt.

15.00-15.50 groep 1/2 A en 1/2 B

16.00- 16.50 groep 3,4,5

17.00-17.50 groep 6,7,8

Zorg als ouder ervoor dat uw kind binnen de juiste tijd bij de stormbaan staat als hij/zij eroverheen wil.

Aansluiten bij een ander tijdstip is niet mogelijk.

De kinderen van de Willibrord krijgen deze dag om 12.00 van de leerkracht een gratis kinder-strippenkaart waarmee zij wat te drinken/eten kunnen halen.

Kinder-strippenkaarten (voor andere kinderen of als 2e kaart) zijn te koop voor 4,-

Volwassenen kunnen een 10-strippen kaart kopen voor 5,-

Deze strippenkaarten zijn om 8.30 op het onderbouwplein en bovenbouwplein te koop.

Daarnaast zullen de kaarten op het feest zelf te koop zijn.

Op het plein zullen diverse kunstwerken van de kinderen tentoongesteld staan. Als uw kind naar huis gaat na afloop van het feest mag hij/ zij het eigen kunstwerk mee naar huis nemen.

Om dit feest tot een succes te maken roepen wij nogmaals op om uw hulp aan te bieden via de brief die uw (oudste) kind vrijdag meegenomen heeft.

Voor vragen of opmerkingen kunt u terecht bij juf Jorien en juf Martine