De week van groep 1-2 A

10-06-2022

Wat hebben we een talenten in de groep en wat een fantasie en ideeën. Echte kunstenaars! We zijn gestart met het grote laken te beschilderen. Ieder kind heeft daar een deel van geschilderd. Dus een super kunstwerk van groep 1-2 A. Dit is naar aanleiding van kunstenaar Kandinsky. Hij heeft veel geëxperimenteerd met kleuren. Daarna hebben de kinderen dit ook op papier gedaan.

Deze week zijn we begonnen met het schilderen op doek. Dit doen we in het atelier op de gang. Het is nog een verrassing wat dat gaat worden.

Ook hebben we de ”L” van lijst aangeboden en heel veel woorden en namen met een ”L” bedacht. Er zijn heel veel kinderen in de groep met de ”L” in hun naam.

Ook zingen we een liedje van Dirk Scheele : ”Ik ben een echte kunstenaar”.  Erg leuk met het filmpje erbij. Ook leuk om thuis samen te zingen en te kijken.

kunstproject kunstproject
kunstproject2 kunstproject2