Avondvierdaagse

24-05-2022

Volgende week is het zover: de Avondvierdaagse gaat weer van start! We hopen dat vele kinderen zich hebben ingeschreven.
Heeft u nog niet ingeschreven maar wilt u wel lopen? Dit kan altijd ter plekke, bij de start op de Radboudschool. U loopt dan zelf (en kunt natuurlijk wel met de groep meelopen). De medaille haalt u dan ook op de laatste avond op bij de organisatie.

Handige informatie: De 10 kilometer start om 18.15 uur De 5 kilometer start om 18.30 uur Fietsen kunnen geparkeerd worden op het middenplein van de scholen. Er zijn voldoende dranghekken geplaatst om extra ruimte te maken.

Wanneer u vanuit de Willibrordschool loopt, loopt u met uw kind(eren) tussen de borden. Het vriendelijke verzoek om de kinderen ook echt binnen de borden te houden.

We vertrouwen erop dat u begeleiding voor uw kind zelf regelt. De organisatie en de school is niet verantwoordelijk voor het gedrag van de kinderen. We hopen op een heel mooie Avondvierdaagse!

party party