Eindejaarsfeest

13-05-2022

Dit jaar kunnen we weer gaan genieten van een eindejaarsfeest, wat een goed vooruitzicht!

Er zijn best veel ouders die dit feest nog niet hebben meegemaakt, gelukkig ook velen die wel nog kunnen terugkijken op een gezellig feest!

Dit jaar dus weer een eindejaarsfeest en de plannen worden alweer ontzettend leuk! Houd de datum alvast vrij! Op 8 juli zijn de kinderen om 12.00 uur uit, en vanaf ongeveer 16 uur start het feest.

In het verleden werd er voor ouders ook alcohol geschonken. Dat doen we niet meer. Het feest is in eerste plaats bedoeld voor de kinderen en daarnaast voor de ouders. Naar ons idee is het drinken van alcohol in bijzijn van de kinderen niets iets dat we bewust of onbewust willen stimuleren. We hebben daarom besloten om bij activiteiten waar de kinderen ook bij zijn, geen alcohol voor ouders meer te schenken. Dat geldt dus voor het eindejaarsfeest, maar ook bijvoorbeeld voor de afscheidsavond van groep 8. We rekenen op uw begrip hierin!

party party