Afscheid juf Carola

10-05-2022

Beste ouder(s), verzorger(s),

Bij deze wil ik u informeren over het afscheid van juf Carola. Juf Carola werkt nu 4 jaar met heel veel plezier bij ons, bij de BSO en de peuters. Tegelijkertijd hebben zij en haar man een droom die ze waar gaan maken… Ze gaan deze zomer verhuizen naar Duitsland. Samen met de 3 kinderen gaan ze daar een nieuwe toekomst tegemoet.

Dit betekent helaas ook dat ze ons gaat verlaten en dat vinden we ontzettend jammer!

De maanden mei en juni is ze nog gewoon bij ons. Eind juni neemt ze afscheid.

Het afgelopen jaar heeft juf Desi stage gelopen bij juf Carola in de opvang en zij is nu vrijwel klaar met haar opleiding. Zij zal op maandag en woensdag bij de peuters zijn, en op maandag ook bij de BSO. Aangezien juf Desi ons al heel vaak ondersteunt is dit gelukkig voor de kinderen ook een bekend gezicht!

We gaan juf Carola heel erg missen maar wensen haar heel veel plezier toe!

Met vriendelijke groeten,

Anita Kraakman