Schoolfruit, de laatste week

15-04-2022

We zijn alweer aan het einde van ons schoolfruit project. De afgelopen 20 schoolweken hebben we diverse soorten groenten en fruit kunnen proeven. Natuurlijk vele fruitsoorten die er prima ingingen, maar ook superfijn dat kinderen radijs en bleekselderij hebben geproefd. Mooi hoe ze zo hun smaak kunnen ontwikkelen!

Ik wil ook de ouders die steeds hebben geholpen met het snijden van het fruit via deze weg bedanken. Zonder jullie hulp was het niet zo succesvol geweest! Ontzettend bedankt voor jullie inzet!

Volgende week dus de laatste ronde... We gaan nog één keer smullen van 1 peer, 1 appel en de worteltjes!

Vanwege Pasen wordt er pas woensdag geleverd. Dat betekent dat de kinderen woensdag zelf een tussendoortje meenemen en we dit groente en fruit verdelen op donderdag en vrijdag.

schoolfruit schoolfruit