Avondvierdaagse

04-04-2022

Beste ouder(s), verzorger(s),

Eerder heb ik een bericht uitgestuurd met de vraag of iemand interesse heeft in het ondersteunen van het inschrijven van de Avondvierdaagse. Deze vraag heeft nog geen aanmeldingen opgeleverd. Mocht iemand toch interesse hebben (mag ook met een paar ouders samen), dan hoor ik het natuurlijk graag.

Mocht er geen aanmelding vanuit onze ouders komen, kunnen de kinderen natuurlijk wel meelopen, dan schrijft u zelf direct in bij de organisatie.

Vanuit de organisatie van de Avondvierdaagse, deel ik onderstaand bericht met jullie:

Omdat het al weer een paar jaar geleden is dat de Avondvierdaagse door ons georganiseerd is en er veel nieuwe contactpersonen bij de scholen zijn, nodigen wij jullie hierbij uit om het evenement met elkaar voor te bereiden, ervaringen en tips met elkaar te delen en om eventuele vragen die bij jullie leven proberen te beantwoorden.

Hiervoor hebben wij een bijeenkomst gepland op woensdag 13 april 2022 om 20.00 uur in de Radboudschool (ingang schoolplein Breedelaan).  Graag horen wij of en met hoeveel personen jullie komen dan zorgen wij voor koffie, thee en voldoende koekjes.

Met vriendelijke groeten,
namens de stichting Avondvierdaagse Heiloo