De week van groep 5...

We mogen weer!!

Wat fijn om alle kinderen na de lange kerstvakantie weer in de klas terug te zien. Na het vinden van de nieuwe plek en het vertellen van de vakantieverhalen, zijn we snel weer overgegaan ’tot de orde van de dag’. Er is bijvoorbeeld alweer een verjaardag gevierd en we hebben al joggend geoefend met de tafels van vermenigvuldiging. Dat is weer even inkomen; bij verschillende kinderen zijn de tafels niet meer snel paraat. Oefenen, oefenen, oefenen dus.
Tijdens het buitenspelen zoeken de kinderen elkaar lekker op en merk je dat ze het heerlijk vinden om elkaar allemaal te zien.

Ook staan de eerste boekbesprekingen en spreekbeurten weer op het programma. Wilt u in de gaten houden wanneer uw kind aan de beurt is? U heeft een voorbereidingsformulier thuis waarop de data vermeld staan.

Tot de volgende keer.