Personele wijziging

11-01-2022

Beste ouder(s), verzorger(s),

Bij deze willen we u op de hoogte houden van personele wisselingen in ons team. Juf Kim heeft de afgelopen 9,5 jaar met veel plezier op de Willibrord gewerkt als leerkracht en intern begeleider. Er is een nieuwe uitdaging op haar pad gekomen en zij gaat ons verlaten. Ontzettend leuk voor haar, en heel erg jammer voor ons!

Vanaf 1 maart zal zij gaan werken als ondersteuning coördinator onderwijs op het BSG, een voortgezet onderwijs school in de regio. Een mooie functie waarvan we hopen dat dit haar ook heel veel werkplezier gaat opleveren, we wensen haar ook via deze weg heel veel geluk toe in deze nieuwe uitdaging.

Dit betekent dat wij nu invulling gaan geven aan haar vervanging, zowel voor haar klassentaak als voor de taken als intern begeleider. Zodra hier meer over bekend is, houden we u natuurlijk op de hoogte!

Met vriendelijke groeten,

Anita Kraakman