Sint in groep 1-2 B

03-12-2021

Wat waren we blij en opgewonden dat Sint uiteindelijk toch kwam. Want ja, in deze tijd is het maar afwachten of dat alles door kan gaan en mogelijk is. We hebben een super gezellige tijd met Sint en zijn 2 Pieten in de groep gehad. Iedereen heeft even zijn verhaaltje, liedje kunnen doen. Ook hebben de kinderen laten zien wat ze allemaal al kunnen en waar we over werken en spelen. Sint vond het ook heel gezellig bij ons. Misschien blijft hij volgend jaar wel een keertje bij ons overnachten in de Sint hoek. Natuurlijk kregen we allemaal wat lekkers en een leuk cadeau. Ook de klas kreeg een mooi cadeau nl. een heel groot pakket met dominostenen en toebehoren. De kinderen waren er de hele dag heerlijk mee aan het spelen.

Sint in de klas Sint in de klas
klassencadeau klassencadeau