De week van groep 5

26-11-2021

Afgelopen woensdag was het zover: we mochten ons schoentje zetten op school! We hebben verschillende liedje gezongen voor de Sint en zijn Pieten en troffen daardoor op donderdagochtend cadeautjes aan in onze schoenen. Wel hadden de Pieten het een en ander uitgespookt in de klas. De stoelen lagen op de grond, onze schoenen waren verplaatst door de klas en stonden op tafel en er waren allemaal afdrukken van Piet de Smeerpoets te vinden..

Vrijdag hadden wij een extra sportieve, leerzame en gezellige dag. We begonnen de ochtend met badmintonnen bij Badmintonhal ’t Vennewater. We hadden daar allerlei verschillende spelletjes gespeeld en tructjes geleerd met een racket en een shuttle. Daarna hadden wij op school een klokkencircuit gedaan om nog even extra de klokken te oefenen. Vervolgens hadden wij een jarige in de klas, een spreekbeurt, de verkeerstoets en als laatste gingen we ons Sintlichtje afmaken. Met het Sintlichtje waren wij afgelopen dinsdag mee begonnen. Door alle glazen potjes die mee naar school waren genomen, hadden wij allemaal een eigen Sintlichtje gemaakt. Heel erg leuk!

We kijken met zijn allen uit naar de leuke surprises die dinsdag al op school tentoon worden gesteld! En natuurlijk naar de Sinterklaas viering 😊!

Tot de volgende keer!

P.S. Juf Natasja heeft sinds donderdag ook een Gnap account. Mocht u dus eventueel vragen en/of opmerkingen hebben over een donderdag of vrijdag, dan kunt u haar ook altijd een topic sturen.

IMG_9715 IMG_9715
IMG_9714 IMG_9714