Schoolfruit, we gaan smullen!

11-11-2021

Volgende week woensdag, donderdag en vrijdag krijgen de kinderen schoolfruit op school aangeboden. EU schoolfruit zet dit programma op om kinderen meer groente en fruit te laten proeven. Zo komen er bekende groente en fruit soorten aan bod, maar ook minder bekende (of vergeten) soorten.

Het doel is niet om het tussendoortje compleet te vervangen, wel om aan te vullen en te laten proeven. In de nieuwsbrief proberen we u zoveel als mogelijk op de hoote te houden, zodat u weet wat er komen gaat. Middels bijgaande link kunt u zich ook inschrijven voor de nieuwsbrief, zo weet u iedere week wat er gaat komen en ontvangt u handige tips!

Wanneer u ook een tussendoortje meegeeft, dan graag groente en fruit. Eventuele koekjes zullen we, op de dagen dat we schoolfruit krijgen, weer meegeven naar huis.

De komende week:

Woensdag: meloen

Donderdag: sinaasappel

Vrijdag: peer

Gelukkig zijn er ouders die komen helpen met het bereiden van het schoolfruit. Dit doen we binnen de geldende maatregelen, waarschijnlijk in de gang of aula. Komt u ook helpen? Graag! We hebben een aantal mesjes en plankjes op school.

4A504224-4E35-45D2-8B5A-451B0C8CB854 4A504224-4E35-45D2-8B5A-451B0C8CB854