Opening Kinderboekenweek

U bent van harte welkom op de boekenmarkt!

Woensdag 6 oktober gaat de Kinderboekenweek van start. De Kinderboekenweek is de grootste leesbevorderingscampagne voor kinderen in Nederland.

Na een aantal jaar van afwezigheid, openen we dit jaar de Kinderboekenweek weer met een boekenmarkt. Woensdag 6 oktober van 11.00 tot 11.45 uur kunnen kinderen ’aantrekkelijke’ boeken en tijdschriften die zij niet meer lezen, verkopen tegen een zacht prijsje. Bepaal thuis alvast wat een boek moet kosten (bijvoorbeeld: bedrag op stickertje/kaartje erbij) en neem een kleedje mee waarop de koopwaar kan worden uitgestald.
Als je niets te verkopen hebt, is dat natuurlijk ook prima. We hebben vanzelfsprekend ook kópers nodig. Neem dus wat kleingeld mee als je een paar leuke boeken of tijdschriften wilt scoren.

Bij droog weer vindt de boekenmarkt buiten op het onderbouwplein plaats. Hoewel het niet meer verplicht is, stellen wij het op prijs als volwassenen voldoende afstand ten opzichte van elkaar houden. Zéker als de boekenmarkt - door het weer - binnen plaats moet vinden.

Veel leesplezier!

IMG_2792 IMG_2792