Schoolfruit

30-09-2021

We zijn weer ingeloot voor het schoolfruit programma! Dat betekent dat de kinderen vanaf half november weer 3 keer in de week fruit krijgen op school.

Het doel van het programma is om kinderen met veel verschillende fruit en groente soorten in aanraking te laten komen, te laten proeven en te laten ervaren wat wel lekker of niet lekker is. De ene keer is dat een grotere portie waardoor een eigen tussendoortje niet noodzakelijk is, de andere keer misschien een iets kleinere portie. In de nieuwsbrief vanuit schoolfruit (dient u zich te zijner tijd zelf voor aan te melden) staat steeds vermeld welk fruit de week erna geleverd wordt.

Het afgelopen jaar konden wij het fruit niet altijd serveren in verband met corona regels. Dat zal dit jaar anders zijn. De kinderen krijgen het fruit dus gewoon op school.

Tegen die tijd vragen we ook weer hulp van ouders, dus misschien kunt u tegen die tijd ook een handje helpen? Daar zouden wij erg blij mee zijn!

Meer informatie volgt!

treat treat