Spaar mee voor onze schoolbieb!

Er is altijd een reden om een kinderboek aan te schaffen.

Beste ouder/verzorger,

Van 6 t/m 17 oktober is het weer Kinderboekenweek. Tijdens de Kinderboekenweek organiseert Bruna de actie ‘Sparen voor je schoolbieb!’.

Lezen is een feestje
Bruna wil graag (voor)lezen stimuleren door samen met ouders en kinderen de schoolbibliotheek te vullen met fijne boeken. Want leesplezier begint op school én bij Bruna.

Zo werkt het
Koop tijdens de Kinderboekenweek (6 t/m 17 oktober 2021) een kinderboek bij de Bruna-winkel en lever het bonnetje in op school. De school levert alle bonnen in bij Bruna en krijgt een tegoed voor 20% van het totaalbedrag van alle ingeleverde bonnen. Met dit tegoed kan onze school nieuwe boeken kopen voor de schoolbibliotheek. Hoe meer bonnen, hoe meer boeken. Iedereen kan meesparen!

Spaar je mee?
Inleveren van de bon kan t/m 10 november bij de juf of meester. Laten we er samen voor zorgen dat de kinderen nog meer leesplezier krijgen.