Een warme start!

07-09-2021

We voelden ons net de sporters van de Olympische Spelen, toen we samen het plein op kwamen lopen en iedereen daar stond. Alleen dat was voor ons al genieten!

Daarna hebben we met zijn allen ons nieuwe thema geopend. Op 2 nummers flink bewegen, en gelukkig ook vele kinderen (en zelfs wat ouders, waarvoor grote dank!): onze dag is lekker warm begonnen!

De komende weken zullen alle kinderen leren over bewegen, fit zijn en goed voor je lijf zorgen. Als gezonde school vinden we het belangrijk dat de kinderen hier bewust van worden. Helpt u ons mee?

Goed voor je lijf zorgen zit niet alleen in sporten. Na het eten een ommetje lopen, lekker veel buiten spelen, gezonde tussendoortjes, kraanwater in plaats van limonade, genieten van de zonnestralen... Ook dat is goed voor het lijf zorgen.

Vanmorgen hoorden we al een ouder die aanbood om een activiteit met kinderen te organiseren. Zulke mooie aanbiedingen worden we natuurlijk ook heel blij van. Uw hulp is dan ook welkom!

4E0C7F20-4550-4AFA-B10A-01617C2FBDCA 4E0C7F20-4550-4AFA-B10A-01617C2FBDCA