De week van groep 1-2 B

27-08-2021

De eerste week is alweer voorbij. De kinderen zijn weer blij om samen met hun vriendjes en vriendinnetjes te kunnen spelen en werken. We zijn alweer aardig op dreef. Deze week zijn we gestart met onze verjaardagshoed te maken. We tellen hoeveel kaarsjes erop moeten, net zoveel pompoentjes erop en ook net zoveel glitter stickers. Het worden prachtige hoeden. Ook hebben we een vakantietekening gemaakt. Juf heeft erbij geschreven wat we hebben getekend. Er kunnen al aardig wat kinderen zelf hun naam erbij schrijven. Soms met behulp van het nieuwe naamkaartje.

Deze weken zijn de gouden weken van de kanjertraining. We hebben de smiley poster behandeld. We weten al heel goed hoe we ervoor kunnen zorgen om het met elkaar gezellig te maken en te houden in de klas. Daarbij hebben we het liedje: ”Als je vriendjes bent”.... geleerd.

verjaardagshoed verjaardagshoed
kanjerposter kanjerposter