Eindejaarsfeest Willibrordschool

21-06-2021

Wij zijn blij dat we weer een ”EINDEJAARSFEEST” kunnen/mogen organiseren voor alle kinderen van de school . Dit is echter nog steeds , wel op beperkte schaal . Dat betekent dat we dit alleen voor de kinderen doen in de ochtend tot 12.00 uur. Daarna zijn de kinderen vrij!

Voorgaande jaren (voor corona) kwamen de kinderen om 16.00 uur met ouders naar school om dan het feest samen met de ouders en anderen te vieren. Dit is helaas nog niet mogelijk. Er moet nog steeds 1.5 mtr. afstand bewaard worden.

De O.R. heeft voor deze ochtend allerlei leuke dingen op het plein geregeld. Wat dat is, verklappen we nog niet, maar leuk is het zeker!

De juffen en meester gaan hier samen met de kinderen een leuk feestje van maken. Hopelijk met een zonnetje en veel blijde gezichten.

kinderfeestplaatjes1 kinderfeestplaatjes1