Sportdag

Groep 4 tot en met 8

Volgende week vrijdag is het zover: de Willi-sportdag! Zoals het er nu naar uitziet wordt het prachtig weer voor een sportieve dag.

De inloop is van 08:30 - 08:40 uur: honkbalveld “Double Stars” nabij de sporthal. De kinderen zoeken hun team op (teamnummer krijgen ze eerder in de week van de groepsleerkracht); de teamlijsten hangen aan het hek! Ze maken daar kennis met hun begeleider(s) en blijven gedurende de hele dag als groepje bij elkaar!

08:45 uur: start eerste onderdeel

13:00 uur: naar huis

Geef voldoende eten (lunch) en drinken mee. Geld en snoep zijn overbodig, want de organisatie zorgt voor een traktatie. Laat sieraden ook maar thuis. Zonnig weer? Dan thuis lekker insmeren met zonnebrand.

Natuurlijk trekken we ons niets aan van een beetje koel en wisselvallig weer (denk aan een regenjack!), maar mochten de omstandigheden onverantwoord zijn, dan wordt de dag afgelast en gaan we in overleg gewoon naar school.

Ouders die van 13:00 - 14:30 uur opvang nodig hebben, geven dit ruim van tevoren door aan de groepsleerkracht. Deze kinderen gaan na afloop mee terug naar school.

Iedereen, kinderen en alle ouders, heel veel sportiviteit en een sportieve tijd toegewenst!!

De sportdagcommissie, juf Martine en juf Iris

sportsday sportsday