Studiedagen

28-05-2021

Afgelopen week hebben we een studiedag gehad. Deze stond geheel in het teken van sociaal emotionele ontwikkeling van de kinderen en de Kanjertraining.

Met elkaar hebben we ons gedragsprotocol en onze werkwijze Kanjertraining geactualiseerd. Daarnaast hebben we diverse nieuwe oefeningen vanuit de Kanjertraining geoefend. Tenslotte hebben we vooruit gekeken, welke plek heeft de sociaal emotionele ontwikkeling binnen het Nationaal Plan Onderwijs (NPO) en hoe geven we dit vorm.

Zodra we al onze plannen rondom het NPO concreet hebben gemaakt, houden we u vanzelfsprekend ook op de hoogte!

De aanstaande studiedag staat in het teken van alles wat in de laatste weken van het schooljaar nog moet gebeuren. Te denken valt aan het voorbereiden van gesprekken, de rapporten/portfolio’s, het voorbereiden van de Cito’s, het voorbereiden van de laatste thema’s, de sportdag... Genoeg te doen!

studyday studyday