Samba Salad op school! Tropisch Wereldfeest!

28-05-2021

Beste ouder(s), verzorger(s).

Volgende week donderdag (3 juni) hebben we een hele leuke zomerse dag gepland staan met de kinderen. Samba Salad komt bij ons op school om, met de kinderen, een leuke zomerse voorstelling te maken met dans en muziek. Het thema is; Tropisch Wereldfeest!

De groepen krijgen allemaal een workshop waarbij in de eindpresentatie aan het eind van de dag alle kinderen naar elkaars stuk kunnen kijken en het één grote voorstelling wordt.

We hebben het zo kunnen regelen dat de kinderen in hun eigen ‘bubbel’ kunnen blijven en het veilig te organiseren is. Helaas kunnen we bij de voorstelling geen ouders uitnodigen. Dit vinden we erg jammer. We zullen foto’s maken en deze met jullie delen.

Om alles goed tot zijn recht te laten komen willen we vragen of u uw kind het volgende mee wil geven of (nog fijner) alvast aan wil trekken naar school aankomende donderdag.

De rest blijft nog een verrassing!

Voor alle kinderen graag gympen of gewoon goed zittende schoenen i.v.m. beweging of dans (geen slippers).

Gr. 1/2  wit, geel

Gr.  3     Wit, rood, blauw - streepjes

gr. 4      -netjes feestelijk (meisjes mogen met jurk of rokken) jongens met nette blouse.

Gr. 5      - kleding geschikt voor dans en bewegen- kleurrijk tropisch sportief  (oranje / bruin / beige)

Gr. 6      zwart / wit

Gr. 7      kleurrijk sportief

Gr. 8      wit met een kleur / groen, geel

Voor meer informatie kunt u kijken op de website www.sambasalad.nl .

Een tropische groet,

Team Willibrordschool